Klacht: Verkeerde foto’s bij artikel

op 26 juli 2017 over Picknickshop.nl in de categorie Producten

Sinds enige tijd wilde ik een Picknickkleed type Molly van het merk Amazonas aanschaffen. Ik zag dat het op verschillende sites werd aangeboden maar op de site van www.picknickshop.nl was als enige te zien dat er zowel een kussen als een tasje bijgeleverd werd in de kleur rood/oranje. Bij de bruine kleur stond duidelijk beschreven dat het kussentje er niet bij zat. Omdat we dat kussentje toch wel handig vonden hebben wij gekozen voor de kleurstelling rood/oranje en zijn we voor deze site gegaan. Er zat enige wachttijd op maar dat netjes aangegeven en hebben we geaccepteerd. Nu zagen we bij het uitpakken van de doos vanochtend dat het kussentje er ook bij deze kleur niet bij zat! U begrijpt natuurlijk wel dat dat wel een teleurstelling voor ons is.

Ik heb hier reeds over gecommuniceerd met de klantenservice/ Zij geven aan dat dit kussentje niet meer leverbaar is en dat zij een korting kunnen aanbieden op een ander kussen. Dit vind ik alleen niet een goede oplossing omdat ik dan nog meer geld kwijt ben. Ik wil dus of zonder bijbetaling een kussentje zoals vermeld staat op de foto\'s van hun site of een tegemoetkoming a EUR 5,00. Zij hebben reeds aangegeven dat zij dit niet kunnen doen. Wellicht kunnen jullie hen overtuigen dat dit wel een goede oplossing is.

Alle klachten die gemeld zijn door sjoerdkrijger