Klacht: Verkeerde facturering

op 08 december 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

hebben een rekening gekregen waarbij er voor meer €300,00 naar een ons onbekend servicenummer (een 0900) zou zijn gebeld. Deze rekening wijkt zeer af van al onze andere rekeningen.Het nummer staat als tientallen malen achter elkaar gebeld, soms urenlang, na middernacht en op tijden dat wij werken. Tevens zijn wij tijdelijk afgesloten geweest omdat wij onze rekeningen niet zouden hebben betaald. Dit bleek volstrekt niet te kloppen omdat wij een automatische incasso hebben. Aanvankelijk werd dit ontkend, later toegegeven. Over het nummer dat voor honderden euro’s gebeld zou zijn, krijgen wij geen enkel gehoor bij Tele2.Wij hebben als klant hulp gevraagd om dit probleem op te lossen maar kregen nul op het rekest. Zij willen ons niet helpen uitzoeken wat er is misgegaan en krijgen een rekening van bijna €400.00
Toen wij hebben gebeld hebben wij gesproken met Dhr *. Hij heeft geïnsinueerd dat wij zouden liegen.Hij gaf aan dat voor hen slechts telt dat vanaf ons nummer zou zijn gebeld. Dat er sprake zou kunnen zijn van een fout o.i.d. was niet bespreekbaar,zijn bejegening en houding waren zeer onaangenaam en ongepast, terwijl wij al die tijd beleefd zijn gebleven.

Er moet uitgezocht worden hoe er verbinding is gemaakt met dit nummer en wat misgegaan kan zijn met de doorschakeling. Wij gaan het geld terugvorderen.
Wij zijn klant van Tele 2 en willen graag als zodanig behandeld worden en niet als mensen die de boel zouden (willen) misleiden.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 21 december 2012 om 14:54 geantwoord

Wij betreuren het dat u ontevreden bent over onze service of dienstverlening. Wij helpen u graag verder met vragen over onze diensten. Voor het stellen van online vragen kunt u terecht bij de Virtuele Assistent op onze site. U heeft daar onder andere de mogelijkheid om te chatten met een medewerker: http://www.tele2.nl/klantenservice.html U kunt ook terecht op ons Tele2 forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door dleiblum