Klacht: verkeerde correctie nota gekregen 2x

op 23 april 2017 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

na twee maanden klant te zijn geweest van oxxio ben ik overgestapt naar Engie. de overstap verliep perfect zonder enig probleem. echter
na een aantal maanden na de overstap kreeg ik een gigantische jaarnota van oxxio na contact te hebben gehad met oxxio een betalingsregeling getroffen en het bedrag in termijnen betaald. toen ik eenmaal de jaarnota nogmaals bekeek viel mij op dat de meterstanden niet klopten. ik heb wederom contact opgenomen met oxxio en de situatie uitgelegd deze vroegen mij om een bewijs van de daadwerkelijke begin standen, na deze opgevraagd te hebben bij de woningcoöperatie en doorgestuurd naar oxxio hoopte ik dat het gecorrigeerd werd. maar na ruim een jaar wachten op de correctie nota en tig telefoontjes verder werd mij verteld dat oxxio de standen van de vorige bewoners nodig hadden om een correctie nota te kunnen maken. na veel gedonder eindelijk afgelopen zaterdag de correctie nota binnengekregen. nu blijkt dat ik weer moet bij betalen en het bedrag van het jaarafschrift er niet bij stond nu gaat het om 247 euro terwijl ik ook al 751 euro van het jaarafschrift heb betaald. nu ben ik bang dat ik kan fluiten naar de betaalde 751 euro aangezien dit niet in de correctie nota vermeld staat.

ik zou graag willen dat oxxio dit gaat recht trekken en goed gaat kijken naar de bedragen, want dit klopt niet en ik ben niet van plan om wederom een nota te gaan betalen. ik ben diep teleurgesteld in oxxio aangezien het een jaar heeft moeten duren voor ik een correctie nota kreeg.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 25 april 2017 om 11:05 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Vervelend dat je je genoodzaakt voelde om een klacht in te dienen. Ik kan me voorstellen dat je het teveel betaalde bedrag terug wil, dat is niet meer dan logisch. Op dit moment hebben we een tegoed van € 832,11 staan, dit maken we binnen 10 werkdagen aan je over. Hopelijk is jouw klacht daarmee naar tevredenheid afgehandeld.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, verneem ik dat graag van je.

Vriendelijke groet,
Marije