Klacht: verkeerde centrum zone geadviseerd

op 03 juli 2018 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb op advies van 09292 een abonement aan geschaft van Fonteinkruid Purmerend naar Amstelveense weg760 Amsterdam ik heb abonement 4 sterren zone 5724 ter waarde van €161,70 tot mijn schrik zie ik dat de busrit van Amsterdam naar Purmerend en andersom van mijn saldo afgaat ipv bus abonement ik heb gebeld met 092092 maar moet naar EBS bellen gedaan die zegt klachten formulier insturen.
Ik ben dus verkeerd geadviseerd door een medewerker van 09292 daar ben ik nu de dupe van want het kost me nu nog meer geld dan de 161,70 euro
Hoe kan dit aangepast worden de busritten Purmerend naar Amsterdam en andersom?
Graag wil ik ook de xtra gemaakte bus rit kosten terug krijgen.
Graag hulp alstublieft hoop zo snel mogelijk want de maand abonement pas begonnen op 2 juli jl.
Brenda van der Ree

Als mijn abonement wordt aangepast zodat de busritten niet van mijn saldo gaan!
En ik wil geld wat van mijn saldo is gegaan terug krijgen niet meer dan normaal toch omdat ik telefonisch door 09292 verkeerd ben geadviseerd b

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 9292 in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 9292 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9292

Heeft op 07 september 2018 om 12:05 geantwoord

Hallo Jolanda, bedankt voor je melding maar ook vervelend om te lezen dat je via 0900-9292 niet de informatie hebt gekregen waar je naar zocht.

Graag willen we dit verder uitzoeken en wil ik je vragen om deze melding inclusief de volgende informatie op te sturen naar reizigers@9292.nl:

- datum en tijd van bellen
- tel. nr. waarmee gebeld is naar 0900-9292.

Overigens zijn wij sinds kort pas actief op klacht.nl. Vandaar dat je niet eerder een reactie van ons hebt ontvangen.

Groeten, Marco

9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland. We verstrekken namens hen uitsluitend OV-informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door brendababe18@hotmail.com