Klacht: Verkeerde boeken geleverd en nu opnieuw besteld

op 09 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In augustus verkeerde boeken geleverd gekregen. Boeken zsm terug gestuurd en nu de juiste boeken besteld. Deze boeken staan nu op verzendstatus op 07.09.2016, maar helaas nog geen track & trace te zien.
Mijn zoon loopt nu twee weken met de lesstof. Heb nu al 4 keer gebeld, en je bent gewoon heel lang in de wacht.

Gewenste Oplossing:

Als de boeken zsm worden toegestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 09 september 2016 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sherida,

Wij vinden het vervelend dat de boeken nog niet geleverd zijn.

Op dit moment zijn wij bezig met het pakket in te pakken en over te dragen aan Post NL. De boeken worden begin volgende week bij jullie thuis bezorgd.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Bjotja132004