Klacht: verkeerde bezorging

op 09 april 2013 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

reep gewonnen werd twee weken later bezorgd door mevrouw van twee straten verder op gelukkig zijn er ook nog eerlijke mensen jammer van de bezorging adres was goed vermeld

Gewenste Oplossing:

doe er wat mee

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 10 april 2013 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw Damhuis,

Vriendelijk dank voor uw reactie.

Allereerst hartelijk dank voor uw melding. We streven er naar om continu onze bezorgkwaliteit te verhogen en door uw melding kunnen wij deze gericht verbeteren. Wij nemen uw melding op met de desbetreffende bezorger. Indien u nog aanvullende opmerkingen heeft vernemen wij deze graag via ons mailadres [email protected] of via ons telefoonnummer 055-3682525

Alle klachten die gemeld zijn door boba