Klacht: Verkeerde bezorging

op 29 juni 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb in klachtmelding nr. 620146 over de bezorging van het pakket, met een trowjurk uit China, vermeld dat de chauffeur een handtekening heeft vervalst en weg was gereden. Inmiddels is DHL achter gekomen dat het niet geval is maar dat, door interne communicatie fout binnen DHL of andere reden dat ik niet weet, het pakket in een andere stad is bezorgd: in AMSTERDAM i.p.v. BEVERWIJK, waar het pakket dient geleverd te worden. Vóór de oplevering is er een mail verzonden, volgens DHL, naar het verkeerde email adres over deze oplevering.
Tot mijn grote verbazing, stress en boosheid, heeft deze ontvanger het pakket niet geweigerd of heeft verteld dat het niet voor haar was bestemd. Zij heeft het gewoon geccepteerd. DHL heeft geprobeerd de zending terug te halen maar deze verkeerde ontvanger ontkende dat een pakket, wat niet voor haar bestemd was, was bezorgd op 23 juni om 15;15 uur. DHL deelde mij mede dat zij ook niet hebben begrepen dat een pakket voor BEVERWIJK in AMSTERDAM werd bezorgd én dat zij niet meer voor ons kunnen betekenen. Wij moeten de klacht bij de verzender indienen, zonder enig bewijs, terwijl de fout bij DHL ligt. ONGELOOFLIJK !
Om te kunnen claimen heb ik van DHL een bewijs want zonder iets tastbaars kunnen we geen stap verder. Dit heb ik gisteren verzocht en hopelijk krijgen wij het bewijs. DHL heeft wél toegezegd, maar wij moeten afwachten. Ik hoop dat wij die krijgen en VANDAAG nog.
Mijn boodschap is dus: het kan altijd fout gaan bij het verzenden van pakketten via DHL of andere koeriers, maar dat zij niet verantwoordelijk voelen voor hun deeltaak bij de juiste bezorging dat begrijp ik niet.

Op dit moment zij nog niet klaar met vinden van een oplossing.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GSi61151