Klacht: Verkeerde bestelling

op 15 oktober 2016 over New York Pizza in de categorie Horeca

Ik had op zaterdag 15 oktober om 18 een bestelling gedaan bij New York Pizza Amersfoort. Mijn bestelling was 1 grote pizza met helft Margaritha en helft döner, een kleine zelf create pizza, een garlic bread en een ben en jerry’s ijs. Toen de bezorger een 1 en een kwartier later eindelijk de bestelling kwam afleveren zag ik al gelijk dat er geen ijs bij zat terwijl ik er al wel voor betaald had. Wat er verder wel bij zat was niet veel beter, namelijk 1 grote pizza Margeritha en twee dozen met potato wedges. Verder was de pizza ook nog eens koud toen het aankwam. U kan begrijpen dat ik niet blij was met deze bestelling.

Ik zou graag mijn geld terug willen van deze bestelling.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Bericht van New York Pizza

1 maand geleden - Hi Robin, wat vervelend om te horen dat we niet hebben kunnen voldoen aan je verwachtingen. Ons excuses hiervoor. Wij willen het graag met je goedmaken als dat nog kan. Zou je ons een email willen sturen met daarin je klacht naar info@newyorkpizza.nl? Met vriendelijke groet, New York Pizza

Alle klachten die gemeld zijn door Robin Jonkheim