Klacht: Verkeerde bestelling

Konrad Unver op 19 september 2021 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Wij moesten anderhalf tot twee uur langer wachten voordat onze bestelling er was. Komt de bestelling eindelijk binnen, is het verkeerd. Dus wij bellen naar het restaurant genaamd; ‘Johnny’s Burgers’ in Apeldoorn. We konden maar één medewerker spreken die bijna geen woord Nederlands of Engels kan. Hangt hij ons ook nog eens twee keer zomaar op. Uiteindelijk erg boos geworden maar op een beleefde manier. Wij eisden ons geld terug na het lange wachten en de verkeerde bestelling. Hij vertelde ons dat we dat bij Uber Eats moesten melden. Dus bij deze. Uber Eats kan je ons alsjeblieft ons geld terugsturen? Het is een bedrag van €17,45. We hebben een betalingsbewijs. Het order nummer is: B39A4

Wij willen graag ons geld terug. Het gaat om een bedrag van €17,45. We hebben een betalingsbewijs en ons ordernummer is: B39A4

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Konrad Unver