Klacht: verkeerde besteling

op 09 maart 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

9-3-2016 15uur

ik ben een vaste klant bij u bedrijf te Goes Als u de naam Faassen in de pc intoetst kunt u dat ook zien. Ik kocht samen met mijn vriendin een vierkante tafel jardin bij Astrid de verkoopster. Er hing een verkeerd prijskaartje aan van 21.99 euro. Omdat het kaartje er aan hing mochten we van Astrid voor die prijs hebben. Was niet voorradig dus vandaag opgehaald Maar er was een ronde tafel Barbados besteld van 24.99euro.Foutje dus. Maar de rijpere dame in het magazijn en de rijpere dame aan de kassa waren niet klantvriendelijk en mocht het ook niet uitleggen. Ik voelde me of ik een boef ,het was om bij jullie geld te stelen. Heb mijn geld weer terug gehad en het tafeltje waarvan Astrid de verkoopster van wist dat daar de verkeerde prijs op . .

Ik ben tevreden als de rijpere dames in het magazijn en achter de kassa
die ik heb gesproken vandaag 9-3-2016 te 15uur leen bakker Goes.
Een cursus klantvriendelijk gaan doen. met Astrid de verkoopster het verkeerde prijskaartje doorneem van de vierkante tafel.

en zou daar graag bericht van ontvangen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door forssssss