Klacht: verkeerde adres

op 11 september 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Als wij iets bestellen, levert UPS de pakketjes op het verkeerde adres af. Deze mensen hebben dezelfde achternaam en wonen in dezelfde straat. Zij krijgen dan een briefje dat niemand aanwezig is, terwijl wij gewoon thuis zijn. Bovendien kan je bij UPS NIEMAND aan de telefoon krijgen om dit te melden en is de zoekfunctie klacht, niet bestaand bij de UPS. Zeer frustrerend, want dan zitten wij steeds te wachten.

Als ze het gewoon op het goede adres afleveren.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedemiddag, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Eva van Asch

3 maanden geleden - Het info notice nummer is 983712991185 Hartelijk dank. Eva van Asch

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 12 september 2018 om 06:04 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Het probleem met deze levering is ontstaan, doordat de verzender geen huisnummer op het label heeft vermeld. Dit is dan ook de reden dat het pakket is afgeleverd op een UPS Access Point en hierdoor is het briefje op het incorrecte adres terrecht gekomen.

Wij adviseren u dan ook om de correct aflevergegevens door te geven aan de verzender en deze klacht bij hen te melden.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Eva van Asch