Klacht: verkeerde accu gemonteerd

op 31 juli 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

bij het kopen van de fiets werd de accu geupgrade naar een zwaardere accu en de totale kosten waren 837 euro
ik heb een uitdraai gevraagd en gekregen maar thuis bleek dit een foto van de fiets te zijn
de factuur van 24 juli gaf 939 euro aan.
na het totaal terug te brengen naar 890 euro onder protest geaccepteerd
alleen de accu type 400 moet volgens afspraak de 500 zijn en dat eis ik hierbij ook.

als de accu type 400 omgeruild kan worden voor type 500

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 16:22 geantwoord

Beste Gert-Jan,

Wat vervelend om te horen!

Volgens de gegevens die ik hier voor mij heb, heb je op 26-07 j.l een e-mail ontvangen met de nieuwe factuur en de correctie van de vorige factuur.
Helaas kan ik nergens terugvinden dat er een afspraak gemaakt is dat de accu een type 500 moet zijn. Natuurlijk komen wij graag onze afspraken na en zouden wij graag met jou in contact willen komen om te kijken naar een oplossing. Je kunt contact met ons opnemen via de mail, telefoon of via een privé-bericht op Facebook.

Alle klachten die gemeld zijn door gertjan engeltjes