Klacht: Verkeerde aanrekening

op 11 augustus 2017 over Bilderberg Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het verblijf in Hotel De Bilderberg werd ons verkeerdelijk een glas Merlot aangerekend. Missen is menselijk, maar als ik verder de rekening nakijk zie ik ook dat de fles Riesling voor een hoger bedrag werd aangerekend. De dienster heeft ons wel de fles getoond, maar NIET gemeld dat het NIET om de aangeduide fles ging. De aangeboden fles was ook NIET op de prijslijst terug te vinden. Bovendien hadden we alles onmiddellijk contant betaald en heeft ze ons daarna in de bar nog aangesproken dat we vergeten waren de bon af te tekenen. Ik heb het wel aan de receptie gemeld.

Gewenste Oplossing:

We vinden dat we tenminste een tegemoed koming zouden moeten krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bilderberg Hotels over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Verniers