Klacht: Verkeerd voorgelicht over de Aktie gratis kalender

op 30 november 2018 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Beste klachten lijn,

Ik klaag echt nooit maar sta echt perplex over mijn vervelende telefoon ervaring zojuist .
Ik heb 3 x gebeld over de super leuke avent kalender die je gratis kon krijgen bij aanschaf van €65,- dat wilde ik maar al te graag uitgeven.

Mij werd deze kalender toegezegd zowel door de klantenservice , zei zou ICI paris Purmerend bellen om dat door te nemen dat ik de kalender alsnog van de aanbieding kon ophalen , de kalender werd appart gehouden en was super blij , heb duidelijk dank je wel voor je hulp gezegt en heb meteen mijn man gebeld of hij langs Purmerend wil rijden om mijn luchtjes te kopen en de avent kalender op te halen ( zoals beloofd was , ook de medewerker aan de telefoon uit Purmerend zei dat ze hem
Appart houdt na toestemming vanuit het distributie centrum . De dame hieruit zou alles regelen .
Nu staat mijn man in Purmerend en krijgt het beloofde kado niet mee…
ik zou het verbeeld hebben , ik was verkeerd ingelicht , terwijl mijn vraag heel duidelijk was,
Kan ik nog gebruik maken van de avent kalender deal… ik besteed €65,- en krijg de kalender kado .
ik ben echt geschrokken van de slechte interne communicatie en ik vindt als mij iets beloofd wordt kun je dat niet terug trekken .
Beloofd is beloofd !!!

Had mij dan terug gebeld ipv dat mijn man 45 min later thuis komt . En Voorschut staat in de winkel .. !!! Wij hebben er ruzie door gekregen , bedankt ICI Paris
wat een slechte service zo raak je echt klanten kwijt !!!
Luister alsjeblieft de telefoon gesprekken na.
Zo ga je niet met klanten om.
Ik hoop alsnog een gepaste oplossing .
De kalender ligt nog klaar in Purmerend !!

Een teleurgestelde klant

Alsnog de afspraak nakomen zoals beloofd door jullie zelf ... en excuus dat ik 3 x moest bellen, hoop moeite moest doen voor niets !!
Hoop intern dat dit goed opgepakt wordt want zo verlies je echt klanten ..
de dame aan de telefoon deed net alsof ik gek ben , dat vindt ik ook onacceptabel...

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

Reactie van de melder van de klacht Suusjedean

4 maanden geleden - Gaat deze klacht naar de klantenservice van ICI paris ? Daar kan de leiding dit eerlijk verder oppakken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suusjedean