Klacht: Verkeerd voorgelicht

op 07 oktober 2017 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Ik ben een paar weken geleden bij jullie geweest voor aanschaf bril omdat mijn bril kapot was. Ik ben door een werkneemster ( stagiere) geholpen die mij niet op de hoogte bracht dat ik én een verzekering had afgesloten én computerglas had in mijn vorige bril. Dit staat in jullie computer. Bij het ophalen van de bril bleek er ook heel dik glas in te zitten. Ben 2weken later teruggegaan omdat hij van mijn neus viel en werd toen geholpen door de bedrijfsleider. Ik liet haar weten dat ik niet tevreden was.
Deze snapte niet dat ik mijn verzekering niet had aangesproken en geen computerglas had. We hebben een deal gemaakt voir nieuw glas. Vandaag bij het ophalen kreeg ik mijn glas wat ik de eerste keer betaald had niet mee. Ik ben hier alles behalve over te spreken. Hiervoor heb ik de eerste keer betaald. Dat ik bijna de helft voor nieuwe glazen heb betaald als deal aangezien het jullie fout was heb ik voor lief genomen. Maar ik vindt dat ook het eerste glas voor mij is. Ik hoor graag waarom dit achtergehouden is.
Met vriendelijke groet Lity

Als mij uitgelegd wordt waarom ik glazen moet betalen die ik niet mag houden als jullie een fout maken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 12 februari 2018 om 12:31 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Lity