Klacht: Verkeerd type kamer en meer

op 21 juli 2019 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Geboekt voor een romantische kamer voor mij en mijn vriend, op de foto’s super mooi. Bij aankomst was het een kamer waar ik tot zelfs mijn huisdieren niet in zou laten slapen.
Betaald voor een kamer met uitzicht op het mooie station van Lille. Uiteindelijk aangekeken tegen een blinde muur met luidruchtige ventilatie schachten waardoor wij ‘s nachts geen oog dicht hebben gedaan. Daarbij konden de ramen niet goed open, waardoor het gevaarlijk warm en benauwd is geworden in de kamer en wij beide ziek zijn geworden. Op expedia.nl staat er dat er een gratis parkeerplaats bij zit maar uiteindelijk €20 betaald om de auto in een parkeergarage te kunnen zetten.Terug gaande naar de receptie werd er geen hulp aangeboden ook expedia.nl laat niets van zich horen. Gezien wij beide student zijn en dit alles dus bijna het dubbele heeft gekost dan vooraf voorgespiegeld zitten we de komende maanden behoorlijk in de problemen.

Opgesomd:
– superior kamer geboekt en betaald
– expedia.nl beloofde een gratis parkeerplaats die was er niet dus extra kosten gemaakt.
– beide ziek geworden door de mankementen in de kamer.
– bijna het dubbele aan kosten gemaakt.

Kunt u ons hierbij helpen?

Als bovenstaand financieel probleem is opgelost middels compensatie in welke vorm dan ook.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Juliexxdb