Klacht: Verkeerd product geleverd

op 28 september 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze wifi router die wij via jullie hebben gekocht bij het afsluiten van ons contract is niet goed meer. Na telefonisch contact gehad te hebben met jullie, zal er een nieuwe op gestuurd worden. Die is inmiddels binnen gekomen. Maar nu blijkt dat dit een goedkoper model is als die wij gekocht hebben bij jullie. Ik heb inmiddels gebeld hierover, maar de dame aan de telefoon geeft aan dat ze de router niet terug neemt en wij het hier maar mee moeten doen.
Ik ben het hier totaal niet mee eens. Stel mijn tv gaat kapot binnen de garantieperiode en is niet meer te repareren, dan verwacht ik een soortgelijk product of beter maar niet een model minder.

Gewenste Oplossing:

Gewoon de juiste router versturen.
Mocht dat niet meer mogelijk zijn dan wil ik graag mijn geld terug die ik hier voor betaald heb. Dan kan ik namelijk zelf de router ergens anders halen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 29 september 2016 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door remco_andrea@caiway.nl