Klacht: Verkeerd product, en agresieve reacties

op 20 juli 2017 over ARTAparts in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wederom gevraagd naar een oplossing, maar er word geweigerd om mee te werken, en krijg alleen agresieve reacties terug als antwoord, om vervolgens te zeggen dat de exuces van mijn kant af zou moeten komen en de klacht ingetrokken moet worden, en dat ik me bek moet houden en moet wegwezen, zoals ik meerdere klachten te lezen is het een onprofessionele gang van zaken zoals het bij ARTAparts gaat, en word je nog bedreigd ook, terwijl een mail met : we gaan het oplossen onze excusses. Veel netter was geweest en heel veel had gescheeld. Hier zal zeker werk van gemaakt gaan moeten worden. Want een toetsenbord held kan iedereen zijn. Maar iemand netjes te woord staan is er niet bij bij dit “bedrijf”. En dan nog ook eens het zwart maken van een klant in reactie emails.

Gewenste Oplossing:

als artaparts het goede product kostenloos afleverd, en excuses maakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ARTAparts over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ARTAparts in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Pvdp