Klacht: Verkeerd product

op 30 april 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Geachte Leenbakker,

Op 30 maart 2015 ben ik bij jullie geweest om luxaflex te kopen bij de filiaal in Megastores. Maar volgens een collega
was de maat die ik wilde niet beschikbaar. Dus heeft ze een op maat bestelling gedaan voor
een luxaflex. Ik binnen ongeveer een week te horen krijgen wanneer die binnen zou zijn
wat er nooit van kwam. In de week van 15 april 2015 heb ik jullie gebeld over de luxaflex
en kreeg toen te horen dat die al een tijdje binnen was maar ben daar niet voor gebeld
wat ik eigenlijk best wel schandalig vindt van een bedrijf waar je een product koopt.
Eveneens ben is mijn dochter 15 april het product gaan halen bij jullie en de naam van de
collega die op de bon stond zei tegen mijn dochter dat zij die bestelling nooit afgehandeld had.

In ieder geval heeft zij dus het product opgehaald en mee naar huis genomen waar ik even later
naar het product heb gekeken en zag dat de maat niet klopte met waar ik om vroeg. Dus ben ik terug gegaan
naar de winkel met mijn dochter en het product om te vertellen dat het product niet goed is. Ik had toen met 1 van
de medewerkers gesproken maar die kon mij niet verder helpen en heeft dus de manager erbij gehaald. Toen heb ik met de
manager gesproken hierover en die zei dat ik een week later terug moest komen om dit op te lossen. Maar toen werd er ook gezegd
dat het niet mogelijk is om geld terug te krijgen. En bovendien was de service afschuwelijk!

Er werd naar mij geschreeuwd en ik kon mijn verhaal niet doen en ze wilde mij mijn geld niet terug geven voor een
verkeerde product wat door een collega bestelt werd. Ik ben elke keer van de kast naar de muur gestuurd dat ik er nou wel
klaar mee ben. Ik verzoek jullie als bedrijf zijnde met een oplossing te komen en anders zal ik mijn advocaat inschakelen
en maak ik hier een publiekelijke rechtszaak van want dit is niet hoe je met klanten om gaat.

Ik hoop zo spoedig mogelijk van jullie te horen.

E. Ekunwe

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug gekregen heb en zij hun excuuses aangeboden hebben

Alle klachten die gemeld zijn door Olukat