Klacht: Verkeerd prijskaardje

op 08 augustus 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Mijn zoon kwam tijdens het winkelen met een broek van Zara! Ik vroeg hem wat kost die broek? Hij gaf aan 39,95 ik zeg is goed daarnaast zag ik een bloes van 29,95 voor 9,95 ik dacht kopen maar! Bij de kassa moest ik 59,90 afrekenen ipv 49,95. Dus ik geef aan dat er iets niet goed ging! Zegt de verkoopster als de kassa dit bedrag aangeeft is het goed! Nou niet dus! Bleek dat het prijskaardje van die broek niet goed te zijn!! En ik kreeg hem ook niet mee voor die prijs!! De manager gaf aan of je neemt die broek of je neemt die broek niet maar de prijs blijft zoals de kassa hem aangeeft!! Dit was in Zara Roterdam! Ik heb gelijk het hoofdkantoor van Zara gebeld zij gaf in eeetste instantie aan mij niet te kunnen zeggen hoe Zara hiermee om gaan en ik zou binnen een half uur worden terug gebeld! Maar nee hoor! Ik heb Zara na een uur zelf maar gebeld. En de telefoniste gaf aan dat die broek verkeerd geprijsd was! En dat de prijs is zoals de kassa aangeeft!! Uiteraard die broek en die blouse niet gekocht bij die bewuste Zara! Bij een andere Zara zag ik de zelfde blouse echter deze was 5 euro duurder! Ook hier natuurlijk gevraagd hoe dat kan!! Volgens de medewerkster kon dit niet en moet de prijs gelijk zijn !! Maar mocht dit niet het geval zijn dan kon zij er ook niks aan doen !! Hoofdkantoor van Zara bedankt voor niks en bedankt voor het niet terug bellen!!

Levering voor de Peijs die op het artikel stond

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Test test