Klacht: Verkeerd pakket ontvanen

op 08 juli 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Zaterdag 1 juli heb ik een fotocamera bij jullie besteld. Deze zou dinsdag 5 juli geleverd worden. Helaas. Aan het einde van de dag gebeld waar fototoestel blijft. Werd uitgezocht. Woensdag ben ik teruggebeld dat er een computerstoring was, nieuwe afspraak gemaakt voor bezorgen op vrijdag 7 juli.
Hoera. daar is mijn pakket “#$%& er zit een scheerapparaat in. Onze sticker is op het verkeerde pakket geplakt.
Gelijk gebeld met de klantenservice. Daar lopen we tegen 1 grote muur op. Men weigert om de bestelling opnieuw op te sturen. Het moet eerst tot de bodem uitgezocht worden wat er gebeurd is. Daar hebben wij geen boodschap, stuur het fototoestel opnieuw op en zoek daarna uit wat er mis is gegaan . Nu zijn wij er de dupe van. En het is niet zo moeilijk wat er mis is gegaan onze naamsticker is op het verkeerde pakket geplakt. We zijn 5 telefoontjes ( van onze kant, want jullie bellen niet terug) en een heleboel frustraties verder maar de KLANT STAAT DUIDELIJK NIET OP NUMMER 1. Jullie proberen zelfs DHL de schuld te geven. Nou die hebben niets fout gedaan, want zij hebben het pakketje op het adres afgeleverd wat op de sticker staat. Inmiddels zijn wij gebeld door de meneer die ons pakket heeft ontvangen. Jullie antwoord daar op is, kunnen jullie het niet onderling regelen. Nou ik dacht het niet. Wij wonen in Zuid-Holland en die meneer in Drente. Jullie hebben de fout gemaakt en jullie moeten het oplossen, maar dat is blijkbaar niet mogelijk. Die high service kunnen jullie ook wel uit je slogan halen.
Ik ben benieuwd hoe we hier voor gecompenseerd gaan worden.

Ze hadden ons tevreden kunnen stellen door gelijk een nieuw fototoestel op te sturen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 31 juli 2017 om 10:55 geantwoord

Beste Heer/Mevrouw,

Bedankt voor u bericht. Het is uitermate vervelend als u iets besteld en deze wordt tijdens het leveren verwisseld met een ander pakket.

Helaas zijn we gebonden aan werkinstructies en moet er eerst een onderzoek worden opgestart bij DHL.

Dit proces neemt circa 5 werkdagen in beslag.

Volgens mijn gegevens zie ik dat de foto camera opnieuw aan u is geleverd op 15-07-2017.

Ik hoop dat u ondanks de late levering alsnog kan genieten van uw aankoop.

Kim
BCC Customer Care

Heeft op 01 augustus 2017 om 14:59 geantwoord

Jullie blijven DHL de schuld geven, maar die heeft niets fout gedaan.
Zij hebben het pakket afgeleverd op het adres wat op de sticker staat.
Die sticker is door jullie op het verkeerde pakket geplakt.
Jullie blijven het afschuiven op een ander, maar zelf het boetekleed aantrekken en gewoon erkennen dat er iets mis is gegaan kunnen jullie niet. De klant staat duidelijk niet op 1. Waar staat die high service eigenlijk voor? Deze klacht is op 8 juli ingestuurd en op 31 juli krijgen we eindelijk een reactie. Schandalig gewoon. Het is dus wel overduidelijk dat we nooit geen zaken meer met BCC doen.

Alle klachten die gemeld zijn door foldersnietgehad