Klacht: Verkeerd geplaatst insteekslot

op 18 augustus 2017 over Slot24h.nl in de categorie Installatiebedrijven

Gistermiddag kwam ik thuis en bleek er iets mis te zijn met het insteekslot. De monteur zou er binnen 3 kwartier moeten zijn, maar heb iets langer dan een uur gewacht. Vervolgens heb ik samen met de monteur het factuur ingevuld, en heb het ondertekent. Achteraf heeft hij bepaalde dingen op het factuur nog veranderd. Het slot is vervolgens vervangen en ‘leek’ te werken, de slotenmaker wilde toen dus vertrekken. Heb toen het slot gecontroleerd en het bleek niet te werken. Toen heb ik de slotenmaker teruggeroepen om te komen kijken, vervolgens heeft hij zichzelf en mij opgesloten in mijn huis. Zijn spullen stonden al buiten, dus moest ik via het balkon (2 hoog) naar het balkon van de buren om zijn spullen te kunnen pakken.Blijkbaar heeft hij daarna half werk verricht en zat de dagschoot ook nog eens verkeerd om. De dag daarna hebben we het bedrijf opgebeld en werd er gezegd dat we het zelf wel om konden draaien.

Minimaal zou ik de helft van het bedrag terug willen hebben, maar het liefst alles.

Alle klachten die gemeld zijn door Opgelicht17