Klacht: verkeerd geleverde lader bij nieuwe fiets

op 05 augustus 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Op 09/05/2017 heb ik 2 nieuwe fietsen gekocht bij fietswinkel.nl. Eén van de 2 fietsen was voorzien van een snel lader die ik echter niet als optie had gekozen. Daar ik van België speciaal naar Rotterdam was afgereisd om de fietsen op te halen, zei de verkoper mij dat ik die eenvoudig zou kunnen ruilen. Ja eenvoudig! U raadt het al vandaag 05/08/2017 nog altijd geen andere lader. Na meerdere telefoongesprekken en uiteindelijk in het bezit zijnde van een retourformulier kan ik deze lader vanuit België niet kosteloos retourneren. Ondertussen nog 3 maal getelefoneerd om te vragen of zij die kosten voor retour op hun zouden nemen, ik kreeg langs de telefoon een positief antwoord. 3 maal heb ik dan ook de vraag gesteld om mij dit dan ook te willen bevestigen langs e-mail, u raadt het al ze blijven weigeren, wat alleen mijn vermoeden maar kan bevestigen dat ik dat bedrag waarschijnlijk dan nooit zal terug zien. Een bevestiging via mail kost hun toch minder moeite dan die talloze minuten aan telefoon die hun medewerkers na al verkwanseld hebben nietwaar?

Dat ik uiteindelijk de door mij bestelde originele 2 ampère lader kan ruilen tegen de geleverde 4 ampère lader snel lader

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Beste Bert, Wat vervelend om te lezen dat je al zo lang moet wachten op de nieuwe accu's. Wij willen je bedanken voor jouw feedback, op deze manier kunnen wij onze service blijven verbeteren. We zullen aan de hand van jouw informatie zo snel mogelijk tot een oplossing proberen te komen. Met vriendelijke groet, Wynand - Fietsenwinkel.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 05 augustus 2017 om 10:54 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht bert p.

3 maanden geleden - Vandaag telefoon gekregen dat men de niet bestelde snel lader zal wisselen voor de niet geleverde originele lader, en zij de kosten voor retour terug zouden betalen. Nog even afwachten dus.

Reactie van de melder van de klacht bert p.

3 maanden geleden - Update van mijn klacht! Bedrag voor verzending van retourpakket ontvangen. Juiste lader voorlopig nog niet mogen ontvangen, morgen zal ik nog maar eens bellen (informeren) zeker!

Reactie van de melder van de klacht bert p.

2 maanden geleden - Deze week weeral een paar keer gebeld met de klantendienst (sic) van fietswinkel .nl De conversaties met die dienst zijn echt hilarisch, laatste telefoongesprek 2 maal doorverbonden om dan leuk te horen dat er een andere lader is opgestuurd. Alleen weten ze niet of ze de juiste hebben opgestuurd, ik hou het forum hier alvast op de hoogte. Al goed dat ik er 2 fietsen heb gekocht zodat ik met de lader van de andere fiets mijn fiets nog kan laden, anders stond mijn nieuwe fiets al 4 maand onder het stof! De service laat wel te wensen over!

Reactie van de melder van de klacht bert p.

2 maanden geleden - Vandaag eindelijk de juiste lader ontvangen. Status van de klacht mag worden beschouwd als opgelost en afgehandeld. Als ik nog een kleine tip mag geven aan fietswinkel.nl, werk aan die service en snelheid van nabehandeling want van de fietsen en jullie prijzen ben ik best tevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door bert p.