Klacht: Verkeerd geleverde bestelling – Verkoper weigert retourkosten te vergoeden

op 06 juni 2016 over ARTAparts in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin mei heb ik bij de ARTAparts.nl webshop twee bolle zijspiegels voor op mijn auto besteld. Ik kreeg echter één vlakke spiegel en één bolle spiegel geleverd. Pas na meerdere mails verstuurd te hebben kreeg ik contact met de verkoper. Deze gaf ondanks glasheldere uitleg aan mijn klacht niet te begrijpen, gaf pas na meerdere mails toe dat ik retour kon zenden, maar bleef volhouden dat de retourkosten voor mijn rekening zouden zijn, terwijl die volgens zijn eigen website wel vergoed zouden worden. Dit alles op een weinig behulpzame en onprofessionele manier.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat de verkoper het verkeerd geleverde artikel retour neemt, en het aankoopbedrag plus retourkosten aan mij vergoedt.

Alle klachten die gemeld zijn door RalfHekkenberg