Klacht: verkeerd geleverde bank

op 18 januari 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na twee is eindelijk mijn bank binnengekomen en blijkt foutief besteld te zijn. Na contact vandaag is er geen bevredigende oplossing gekomen en de dame van de klantenservice was onbeschoft en beëindigde ineens ons gesprek. Schandalig hoe leen bakker om gaat met haar klanten.

Gewenste Oplossing:

Gewoon een normale schappelijke oplossing maar wens niet zo behandelt te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door godschalk