Klacht: Verkeerd geleverd, geen pakket

op 06 maart 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dag,

Ik had via bol.com een bestelling geplaatst bij het bedrijf Parfumeasy. DPD zou de levering doen. Mijn pakket was op 5 maart 2020 om 11:09 geleverd. Verwarrend, want ik heb geen pakket in ontvangst genomen. Ik heb via bol.com contact opgezocht en het blijkt dat de bezorger van DPD het pakket heeft afgeleverd op huisnummer 34 in plaatst van 38 (mijn huisnummer). De mensen van 34 geven nu dus aan dat zij geen pakket hebben ontvangen. Ik heb ook geen brief in de brievenbus gekregen met enig informatie.
Dit betekent dus dat ik geen pakket hebt en niemand weet waar het is. Het is niet eens bij mijn buren geleverd, maar bij de buren schuin tegenover waar het huisnummer 34 super zichtbaar is. Ik vind het erg jammer dat ik ook geen brief heb gekregen.

Wat nu? Ik heb geen pakket, maar ik heb er wel
Voor betaald. Erg jammer.

Als ik mijn pakket krijg.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 maart 2020 om 21:52 geantwoord

Beste Donika,

Bedankt voor het melden van jouw klacht.
Ik betreur dat je jouw pakket niet hebt ontvangen en dat de buren aangeven dat zij niks hebben.
Ik adviseer je om contact op te nemen met de verzender. Die kan via onze zakelijke afdeling een onderzoek opstarten.
Het onderzoek verloopt geheel tussen de verzender en DPD.

DPD Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Dlshtk