Klacht: Verkeerd geleverd artikel

op 06 juli 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben vorige week een bestelling gedaan voor een pax kast en betaald voor bezorging. Nu is de kast binnengekomen maar niet in de goede kleur. Na 30 minuten aan de lijn te zitten om iemand te kunnen bereiken van de klantenservice. Wordt er na het gesprek om het om te ruilen uitgedrukt. Vervolgens weer 15 minuten gebeld om iemand aan de lijn te krijgen van ikea. Dit is gelukt er werd me verteld dat het omgeruild kon worden, maar ik hier wel 2 weken op moest wachten voordat het goede artikel geleverd kon worden. Hier niet mee akkoord gegaan en gevraagd of er een andere optie was. Dit was er niet. Uiteindelijk een discussie gehad met de medewerker aan de telefoon die erg brutaal begon te doen, omdat ik hier niet mee eens was. Vervolgens heeft hij opgehangen in mijn gezicht. Dit is belachelijk! Onacceptabel! En ik zit hier met een verkeerd geleverd artikel van 2,50m erg slecht! En ben echt enorm pist dat er niet serieus word genomen!

Als het artikel alsnog binnen een week omgeruild wordt!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D K