Klacht: Verkeerd geleverd

op 24 mei 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 6 mei bij Leen Bakker een louncheset besteld, alles was op voorraad en afgesproken dat deze op 22 mei bezorgd zou worden. Moesten aangeven op welke verdieping het was omdat het naar boven gebrachtmoest worden. Tevens gevraagd of er een pinautomaat aanwezig was. Dit was inderdaad het geval via TNT konden wij kijken hoe laat de bestelling bezorgd zou worden. In ons geval tussen 2 en half 5. Rond 5 uur stonden ze beneden en brachten niets naar boven en hadden ook geen pinautomaat bij zich of wij maar even een machtiging wilde geven. Het 16 deling setje naar boven gezeuld en open gemaakt. Het resultaat 1 kapotte stoel, 2 verkeerde kussen, 1 verkeerde stoel en een totaal andere hocker. Direct gebeld moesten foto’s maken en via mail versturen. Tweede x bellen en toen werd er aangegeven dat het 4 – 6 kan duren voor het omgeruild kan worden. Hoe is het mogelijk als het bij de vervoerder verkeerd is gegaan.

Geen enkele

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janouk13