Klacht: Verkeerd geïnformeerd door personeel

op 19 augustus 2017 over Primera in de categorie Boekhandel

Vrij recent heb ik een kunstwerk gekocht van iemand uit Amerika. Omdat ik zelf niet vaak thuis ben, en ik wist dat Primera een service aanbiedt die post ontvangt, maar ik niet precies wist hoe dat in zijn werk ging, ben ik heengegaan. Ik heb gevraagd of zijn die service hadden, en hoe die dan in zijn werk zou gaan; het antwoord was, adresseer het pakket aan ons, maar op uw naam, en u kunt het dan ophalen met uw ID-bewijs zodra hij is ontvangen. Dit heb ik dus doorgegeven aan de kunstenaar in Amerika, en het pakket is op die manier verstuurd. Toen ik even langsging om te vragen of ze al iets hadden ontvangen, was het antwoord – zo werkt onze service niet! Uw pakket gaat teruggestuurd worden naar Amerika. Ik probeerde nog een oplossing te vinden met de medewerker, maar hij kon helaas niets doen. Hij volgde toen door maar een andere klant te helpen (niks mis mee, andere mensen willen ook aan de beurt) maar negeerde me tot twee keer toe toen ik om een klachtenformulier vroeg. De derde keer zei hij kortaf “die hebben we niet”. Mijn klacht is dus om het verkeerd geïnformeerd worden en onvriendelijk behandeld worden door het personeel.

Ik ben tevreden als mijn pakket op de manier zoals mij is uitgelegd kan worden afgehandeld, zodat ik die kan ophalen bij de Primera, zonder dat het teruggestuurd wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primera

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primera nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vrugtehagel