Klacht: Verkeerd geboekt naar vesta paynement

op 07 september 2015 over Vesta Payment Solutions Limited in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb verkeerde betaling gedaan normaal doe ik het via my vodafone maar dit keer had ik het via internet bankieren gedaan maar. Dat blijkt niet te kunnen en hebben gezegd het word teruggeboekt maar heb het nog steeds niet terug gekregen vanaf vrijdag al betaald .

Gewenste Oplossing:

Als ik het terug heb en ik mijn vodafone kan betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesta Payment Solutions Limited over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vesta Payment Solutions Limited in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesta Payment Solutions Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesta Payment Solutions Limited

Heeft op 08 september 2015 om 08:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,
Om dit probleem op te lossen verzoeken wij u om contact op te nemen met ons op het nummer 1200 en 2 keer optie 1 te kiezen.
Met vrindelijke groet,
Vesta Payment Solutions Limited

Alle klachten die gemeld zijn door Hasan. K