Klacht: Verkeerd en niet geleverd artikel

op 04 oktober 2016 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Ik heb 2 herenpolo’s van Hilfiger besteld op ibood.
1x Maat M platinum en 1x S platinum.
De maat M heb ik ontvangen maar in de verkeerde kleur (wit) , maat S heb ik nooit ontvangen. Na 6 mails gestuurd te hebben krijg ik nog steeds geen antwoord. Ik ben akkoord om het fout geleverd artikel te houden, maar wil wel mijn geld terug voor het niet geleverd artikel.

Geld terug voor het niet geleverd artikel

Bericht van Ibood

11 maanden geleden - Beste Suzy, Allereerst onze excuses voor het uitblijven van een adequaat antwoord tot nu. We hebben je e-mails er direct bij gepakt, verder afgehandeld en per e-mail voorzien van een terugkoppeling. Met vriendelijke groeten, iBOOD Webcare Team

Bericht van Ibood

10 maanden geleden - Beste Suzy, Volgens ons systeem is het aankoopbedrag van de niet ontvangen inmiddels in goede orde teruggeboekt naar je creditcard. Klopt dit ook aan jouw kant? We horen graag van je of de klacht hiermee wel of niet afgesloten is. Mocht je vragen hebben voor ons, stel deze gerust. Wanneer je die mailt naar webcare@ibood.nl komt deze direct bij onze afdeling terecht. Met vriendelijke groeten, iBOOD Webcare Team

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ibood een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ibood

Heeft op 10 januari 2017 om 08:56 geantwoord

Beste Suzy,

Met vriendelijke groeten,
iBOOD Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door suzy schroeyers