Klacht: Verkeerd bezorgd

op 28 juli 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iets besteld bij wehkamp en de dag erna zou het bezorgd worden tussen 14:00-18:00. Wachten en wachten, om 20:00 nog niks. Blijkt het pakketje verkeerd bezorgd te zijn. Niet bij de buren, maar 6 a 7 straten verder. Gelukkig waren die mensen zo aardig om ons te bellen, maar ik vind het erg slecht dat dit is gebeurd.

Gewenste Oplossing:

-

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2015 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Chelesta,

Wat ongelovelijk naar dat je pakket niet bij jou bezorgd was. Als ik de gegevens zo bekijk denk ik dat de bezorger niet goed heeft opgelet en een fout adres in zijn navigatie had ingevoerd. Zo te zien is hij op de Rijksstraatweg ipv op de Pruimendijk geweest. Ik zal je klacht melden op het depot. Daar zal de depotleiding de bezorger aanspreken en passende stappen nemen om herhaling te voorkomen.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Fijn dat het pakket wel terecht is door de aardige bewoners van dat adres!

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door Chelesta19