Klacht: Verkeerd bezorgd

op 19 juli 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo mijn dochter hadt schoenen besteld en deze zouden door jullie worden bezorgd, ik kreeg dus een mail met levertijd en daar op heb ik geantwoord dat wij niet thuis waren die dag en dat het pakket op huisnummer 20 mog worden geleverd ( er hangt standaard een briefje op de deur bij niet thuis nummer 20) maar ook een niet thuis afgeleverd melding gedaan en ook daar het in gewijzigd naar nummer 20 gewoon de overburen
Tot mijn verbazing krijg ik dus een mail u was niet thuis we komen morgen weer en ook daar op gereageerd met aflevering mag op 20 ,de volgende dag komt de chauffeur aan rijden en belt aan en loop terug na de bus en gaat weer weg .
Nu vraag ik mij af hoe het kan dat ups daar gewoon niets mee doet ik heb namelijk ook nog gebeld met de sevice nummer en daar kreeg ik te horen oh dan is dat niet door gegeven aan de chauffeur maar u kunt het ja wel ophalen bij het afhaal punt . Ik heb ook melding gemaakt bij de verstuurder en deze gaf aan dat dit zo niet de bedoeling mag zijn

Beter lezen

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 19 juli 2021 om 15:57 geantwoord

Beste Piet,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat u niet de service heeft ervaren die we graag zouden bieden.
Ik wil u ons excuses aanbieden hiervoor.
Hopelijk kunnen we dit verkomen in de toekomst.

We bedanken u dit kenbaar aan ons te hebben gemaakt en zullen dit intern bespreken en verbeteren waar mogelijk.

Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Heeft op 20 juli 2021 om 10:34 geantwoord

Dit geeft mij niet een voldoende gevoel ik ben erg benieuwd wat de chauffeur er van vindt

Alle klachten die gemeld zijn door Piet en marieke