Klacht: verkeerd bedrag verkeerde accu

op 10 augustus 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

bij het kopen kreeg ik de gevraagde kopie ,maar dat was een foto van de fiets
de prijs via het hoofdkantoor was anders

de goede accu
en de prijs 837

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

1 week geleden - Beste Gertjan, Zou je mij van meer informatie kunnen voorzien? Ik kan op basis van deze informatie niet helemaal duidelijk krijgen wat de klacht is. Ik zou graag met je mee kijken wat we voor je kunnen doen. Zou je daarom in een privébericht op Facebook het ordernummer naar ons toe kunnen sturen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Wynand - Fietsenwinkel.nl

Reactie van de melder van de klacht gertjan engeltjes

7 dagen geleden - Goedendag Wijnand afgelopen maandag 24 juli ben ik bij fietsenwinkel binnen gelopen ik heb gevraagd of zij voor een budget van 700 euro een elektrische fiets hadden de eerste verkoper zei nee de tweede verkoper zei misschien heb ik wel wat voor u op de computer liet hij de prijs van de fiets zien ,daar waren extra's voor dezelfde prijs de prijs was 837 euro er waren aftrekposten en de accu werd opgewaardeerd naar 500 ik vond dit alles een goed aanbod en ik heb een uitdraai van de computer gevraagd daar zit ook de fout thuisgekomen kreeg via email de factuur deze klopte niet wat ik afgesproken had ik heb de de uitdraai an de computer erbij gehaald en daar stond een foto van de fiets ik heb de verkoper er op aangesproken en zei dat dit van het hoofdkantoor niet mocht ik heb dan geen enkel bewijs wat ik afgesproken heb van de prijs is nog 40 euro afgegaan ik wil de goede accu voor mijn fiets de beide keuzemogelijkheden stonden allebei in het midden dat is de maat en dat was de accu klatnummerlwlo 336029 order 60316520 bestelnr5238963 factuurnr 70281092 g.j.engeltjes smedenstraat 45 7411rb deventer tel o624263885 de fiets is verder prima in orde

Bericht van Fietsenwinkel

6 dagen geleden - Beste Gert-Jan, Bedankt voor je reactie. Zou je in een privébericht op Facebook je ordernummer door willen geven? Dan kunnen we daar het gesprek oppakken en kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Ik zie je bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Wynand - Fietsenwinkel.nl

Reactie van de melder van de klacht gertjan engeltjes

6 dagen geleden - dag Wijnand ik heb twee factuurnummers gekregen deeerste :70282532 ik heb toen s' avonds al gemaild of de bedragen die ik gehoord had inclusief btw waren ik kreeg bericht dat alle bedragen inclusief btw waren.ikdacgt toen nog daar ligt de fout de tweede : 70282572 de derde :70281392 mijn klantnummer1s FWLO 336029 2e klantnummer FWLO 336791 g.j.engeltjes

Bericht van Fietsenwinkel

5 dagen geleden - Beste Gert-Jan, Ik begrijp dat het erg vervelend is, maar wij kunnen niet zien wat er is afgesproken met de verkoper. Begrijp ik goed dat je de fiets in de winkel hebt besteld? Om het hele menu door te gaan voordat de bestelling gemaakt kan worden kom je automatisch uit op de totale prijs. De fiets heeft op dit moment de korting niet meer en is daardoor weer EUR 1499,00 en een upgrade van de accu is EUR 150,00. Je hebt ook een extra tegemoetkoming van EUR 50,00 gekregen. Er is een notitie gemaakt voor de winkel in Deventer. We kunnen helaas niet op basis van deze informatie een zwaardere accu van EUR 150,00 extra aanbieden. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet

Reactie van de melder van de klacht gertjan engeltjes

5 dagen geleden - goedendag waarom mogen verkopers geen uitdraai van de fiets die ik besteld heb, dit mag niet volgens de verkoper ik kan daardoor alleen uitgaan van goed vertrouwen de gevraagde uitdraai werd net jes opgevouwen meegegeven en bleek alleen een foto van de fiets te zijn ik ga bij de consumentenbond nagaan of de koop op deze manier wel mag gertjan engeltjes smedenstraat 45 7411rb deventer

Alle klachten die gemeld zijn door gertjan engeltjes