Klacht: Verkeerd advies en dan moeilijk doen over geld terug!

op 18 juni 2019 over Allekabels in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb een kabel besteld om mijn Apple scherm aan mijn Windows laptop aan te sluiten. gebeld voor advies, geen probleem, nog een keer gebeld omdat ik het echt zeker wilde weten: ja hoor, gaat absoluut werken. Niet dus, heel erg vervelend, ik bel niet voor niks voor advies!. Dan retourneren, of ik even een 8 stappen plan wil doorlopen, wat middeleeuws zeg. En op eigen kosten aangetekend terug sturen. Ik ga toch geen 8 euro betalen voor een kabel van 5 tientjes en daarbij, het is niet mijn fout. Ik heb hem met gewone post teruggestuurd en nu krijg ik te horen dat ze hem niet hebben ontvangen. Ja daaag!! Ik stuur al 20 jaar regelmatig van alles met reguliere post en alles komt ALTIJD aan. Betaal gewoon mijn geld terug!

Geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allekabels over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Allekabels in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Allekabels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Allekabels

Heeft op 27 juni 2019 om 16:14 geantwoord

Beste M. Van Der Noll,

Bedankt voor het fijne telefoongesprek.

Tijdens het telefoongesprek hebben we uw beoordeling besproken en u een aanbod gedaan.
We hebben besloten gezien de totale situatie het aankoopbedrag van het product à € 49.99 plus de verzendkosten à € 3.95 om de retourkosten te dekken aan u terug te betalen.

Dit zal binnen 3-5 werkdagen zichtbaar zijn op uw rekening.
Tevens hebben we u voorzien van een shoptegoed à € 8.95.
Dit is inmiddels actief en word automatisch verrekend met de volgende bestelling.

Aan het einde van het gesprek hebben wij u verzocht onze after sales mee te nemen in uw beoordeling, u gaf aan dit te willen doen.

Wij zouden het zeer waarderen als u onze aftersales mee neemt in uw beoordeling, zodat bestaande en toekomstige klanten kunnen lezen hoe wij om gaan met klachten.

Indien u nog vragen heeft horen wij dit graag.

Het Allekabels Team

Alle klachten die gemeld zijn door Omega77