Klacht: verkeerd advies

op 31 mei 2016 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Omdat ik er niet zoveel verstand van hebt en ook niet erg goed kan zien heb ik mij laten adviseren door een medewerkster Ici Paris met de aanschaf van een foundation van Chanel le beige a 50euro .
Nu blijkt haar advies niet de juiste te zijn de kleur past niet bij mijn huid hij heeft een te gele ondertoon en is te donker . Ik heb de foundation een keer gebruikt op de bruiloft van onze zoon .Ik kreeg op die dag al het advies om de foundation te verwijderen omdat het wel een heel groot kleurverschil was met mijn huidtint . ik heb via de klantenservice geprobeerd om tot een oplossing te komen maar omdat ik de foundation één keer had gebruikt kan ik de foundation niet ruilen .
Ik snap dat het al gebruikte flesje niet opnieuw verkocht kan worden maar verwacht ook begrip van ICI dat ik het product toch heb moeten gebruiken om tot de conclusie te komen dat het advies verkeerd gegeven is .

Dat ik een andere kleur foundation retour krijg die wel bruikbaar is .

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Faaske27