Klacht: verkeerd adres

op 08 april 2013 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de bezorg dienst Sandd bezorgd onze post bij de buren.
dit al verschillende keren.
is het zo moeilijk om na 13 B te gaan i.p.v de post bij 13 in de bus tegooien???

bedankt Sandd!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als de post bij ons in de bus valt en de buren niet elke keer als postbezrger hoeven op te treden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 08 april 2013 om 16:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Beeftink,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Naar aanleiding van onze mail wisseling hebben wij u incident uitgezet. Wij gaan de betreffende bezorger hierop aangesproken.
Wij gaan er dan ook vanuit dat dergelijke incidenten niet meer voor zullen komen.
Mocht dat echter wel het geval zijn laat het ons dan weten via [email protected]

Wij danken u bij voorbaat voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
Sandd bv
Afdeling Sales

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Sandd beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ernibos