Klacht: verkeerd adres

op 13 mei 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij mijn bestelling een ander bezorgadres ingevuld. Ik klikte op volgende. Toen kwam ik weer bij mijn bestelling, toen heb ik nog een keer op volgende geklikt en betaald. Daarna bleek dat mijn bestelling toch naar het oude adres en dus niet naar het andere bezorgadres wordt verstuurd. Ik heb direct gebeld naar de klantenservice. Zij konden niets voor mij doen. Ik moest maar een app op mijn mobiel installeren dan kon ik het aanpassen. Dat heb ik gedaan. Maar ook daar lukt het niet. Gechat met wehkamp en nogmaals gebeld. Zij bieden mij hun excuses aan, maar ik ben nu mijn bestelling (die is naar een oud adres) en mijn geld kwijt. Dit moet toch anders kunnen?? Ik moet het toch meteen kunnen wijzigen of annuleren?
Ik vind dit geen service van Wehkamp.

Gewenste Oplossing:

Als de bestelling wordt geannuleerd of liever nog op het goede adres wordt besteld of als ik direct mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 mei 2016 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer de Jager,

Wat vervelend dat het allemaal zo is gelopen. Ik begrijp dat het erg vervelend is.
Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie inderdaad een ander adres staan. Wij hebben niet de mogelijkheid om een adreswijziging door te voeren, op het moment dat de bestelling geplaatst is.
Wel heb je de mogelijkheid om te kiezen voor bezorging op een DHL punt. Deze wijziging is door te geven via de Wehkamp app, maar dit kan alleen op de dag van bezorging. Ik zie dat je bestelling zaterdag 14-04 bezorgd gaat worden, waardoor je tot nu toe inderdaad nog geen wijziging het kunnen doorgeven via de app. Ik wil je adviseren om dit morgen (14-05) alsnog te doen. Je bestelling zal dan dinsdag bezorgd worden op het aangegeven DHL punt.

Ik hoop dat ik je zo voldoende heb kunnen informeren. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.

Alle klachten die gemeld zijn door j.dejager