Klacht: verjaardagstompoes

op 13 februari 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Wat eerst een aardig gebaar leek van de Hema: je bent jarig en mag een tompoes op de taartafdeling afhalen. Maar helaas bij de eerste poging ’s morgens om 11 uur: UITVERKOCHT! Maar 12 februari nogmaals een poging om 15.30 uur. “ja mevrouw het is al laat in de middag, we zijn uitverkocht”. Wat een teleurstelling en dat voor een tompoes van 75 cent.
Bij deze mag de Hema voor volgens gerust mijn verjaardag overslaan hoor, want met de mededeling: “probeert u het morgen nog eens…”Wat denken jullie zelf? Hema laat de oren hangen naar elke minderheidsgroep hier in Nederland, genderneutraal ondergoed, geen zwarte pieten meer met Sint, maar een oerhollandse tompoes voor een oerhollandse vrouw van 55 jaar….. Het moet niet gekker worden met de Hema hier in Nederland.

Tja, kan wel zeggen dat ik een hele doos tompoezen wil voor de familie, maar dat is vrees ik niet de oplossing. Ik wil dat jullie notie nemen van deze flauwekul! Terwijl er gisteren nog wel 3 slagroomtompoezen lagen, maar die hoorde niet bij de actie. Te triest voor woorden.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hemaboeboeboe