Klacht: verificatie fout

op 27 december 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Door een update van de Samsung Galaxy A5 is WIFI niet meer mogelijk waardoor mijn abonnement kosten hoger uitvallen doordat ik nu meer gebruik moet maken van 4G. Telefonische contact met met Samsung kost een vermogen en is niet klant vriendelijk. Vervolgens probeer ik de chat functie bij Samsung maar deze is ook niet mogelijk vanwege een technische storing. Al een paar dagen????? In de winkel kunnen zij mij ook niet helpen en geven aan mijn toestel naar SAMSUNG TE WILLEN STUREN MAAR DAN BEN IK MIJN MOBIEL 10 A 14 DAGEN KWIJT.Ook alle gegevens moeten zij verwijderen welke op mijn mobiel staat. Het kan toch niet zo zijn dat door een update van Samsung ik als klant zoveel moeite moet doen om weer gebruik van WIFI te kunnen maken?

Als Samsung met mij meedenkt op tot een goede oplossing te komen zonder dat dit mij extra geld kost.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jikke01