Klacht: Verhuizing niet geregeld door KPN

op 18 december 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Op 14-11 hebben wij onze verhuizing doorgegeven aan KPN. Door de medewerker is de verhuizing niet correct uitgevoerd. Aan ons is door diezelfde medewerker een monteur voor aansluiting toegezegd op 14-12. Nu blijkt dat de verhuizing niet correct is doorgevoerd, waardoor we op 14-12 geen monteur hebben gezien. Nu moeten wij tot 3-1 wachten tot aansluiting op TV en internet. Noodpakket is een wifi kastje en een tv aansluiting die niet werkt.
Geen TV, geen Sonos, geen gebruik kunnen maken van Nest thermostaat, geen gebruik kunnen maken van onze interactieve lampen, en geen mail kunnen versturen. KPN vindt dit schijnbaar normaal, en ik moet maar geduldig wachten. Geen begrip en wordt overladen door interne problemen van KPN, waar ik als hele trouwe klant van KPN (al meer dan 20 jaar klant) geen enkele boodschap aan heb!

Als er deze week een monteur langs komt om alles te regelen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DaanHorst