Klacht: Verhuizing domein

op 15 januari 2014 over TransIP BV in de categorie Websites - Building en Hosting

Ruim voor contractdatum van de domeinen is TransIP laten weten dat we alles wilden verhuizen. Vroeger regelde dit iemand voor ons die bekend was met domeinen en tokens. Een verhuizing werd in gang gezet en we moesten een token aanleveren. Na moeizaam inloggen kwamen we er niet uit en er is diverse keren hulp gevraagd. Hulp kwam er niet, alleen steeds de verwijziging hoe in het controle pannel te komen en dat we ook alleen via dat panel konden opzeggen – juist dat panel waar we dus niet uit kwamen! Er zijn heel wat mails verzonden en inmiddels is de contractdatum verlopen. We hebben inmiddels de factuur voor het nieuwe jaar ontvangen met daarbij administratiekosten en ook nog eens aanmaningskosten. Waarvoor? Omdat we tijdig en eerlijk aan de bel hebben getrokken en aangegeven hebben er niet uit te komen. Maar meewerken, ho maar! Raar maar waar, er zijn ook mensen die geen verstand van pc’s, domeinen, verhuizingen en tokens hebben.

Vind het erg vervelend dat ik nu een klacht via deze weg neerzet, maar we komen er niet uit en we worden, onterecht gefactureerd.

Factuur en alle berekende kosten verscheuren en ons de token doorzetten! Dan kunnen we weg bij TransIP. We hebben inmiddels een host gevonden die wel klantvriendelijk is en zelfs bereid is om je telefonisch door het panel te begeleiden.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TransIP BV

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar TransIP BV over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TransIP BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Heis