Klacht: Verhuizing blijkt drama

op 09 augustus 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Verhuizing dor gegeven aan Tele2. We moesten eerst het huidige abo. opzeggen en de spullen terug sturen, vervolgens zouden wij nieuwe apparatuur krijgen op het nieuwe adres. Ook zou het maandbedrag i.p.v. 35 euro, 27 euro worden. Later nog even gebeld of alles klopte, aangezien we geen bevestiging kregen. Er werd vermeld dat de 27 euro niet correct was doorgegeven, we zouden 39 gaan betalen en we moesten direct de spullen teug sturen. We hebben gevraagd naar de opname band die jullie altijd maken, deze bleek helaas mislukt! Echter hadden wij nog voor de rest van de maand betaald op ons huidige adres en ook geen retour doos ontvangen. Vervolgens kregen wij 2 retour dozen(?) Weer gebeld, nu hadden ze dus ook het “nieuwe adres” opgezegd?? Hier was geen abo. van Tele2. Deze hadden we juist aangevraagd. Helaas kon meneer niks voor ons doen, Ja, alsnog het abo. aanmaken voor het nieuwe adres. Dit zou 3 weken gaan duren!! Wij zijn nu weg bij Tele2.

Als je verhuist, dat dit gewoon snel en gemakkelijk geregeld kan worden. Dat ik klant wilde blijven, maar jullie daar blijkbaar geen waarde aan hechten(?) Geen valse bedragen opnoemen en het verzoek gewoon goed uitvoeren, zo moeilijk lijkt mij dat niet. En speel gewoon de opname tape af. Heel toevallig dat als het bij jullie mis gaat, de tape is mislukt.

Ik werk thuis en doe alles via mijn laptop. Geen internet is dus ook geen inkomen voor mij!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jess26