Klacht: verhuisaanvraag/modem laten plaatsen?

op 15 juli 2012 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

ik wil een klacht indienen omtrent xms. ik had een verzoek voor verhuizing gedaan maar er moest nog een modem geplaatst worden. de verhuizing zou 7 juli 2012 plaatsvinden en in die week zou er contact met mij opgenomen worden voor het plaatsen van de modem. de verhuizing was al 3 weken van te voren doorgegeven en volgens de persoon van het callcenter was dat ruim op tijd. afijn donderdag 5 juli was ik nog niet gebeld dus ik bellen naar xms, en daar werd vermeld dat de order was geplaatst bij reggefiber. ik reggefiber bellen, en wat schetst mijn verbazing, geen order geplaatst!! ik ben er niet van gediend als er tegen mij gelogen word. ik heb mijn diensten dus opgezegd. mail verstuurd met handtekening met de opzegging maar uiteraard geen reactie. ik vrijdag 13 juli weer bellen naar xms en de medewerker van het callcenter vermelde dat de diensten waren omgezet naar mijn nieuwe adres,dat de order geplaatst was en na zoeken kon hij ook mijn opzegging vinden. zeg ie dat ik nog wel een maand opzegtermijn had. voor wat!! oke ik weet dat je daar voor tekent maar ook xms heeft zijn verplichtingen om mij dan de diensten te leveren. hoe kan ik gebruik maken van de diensten als er nog geen eens een modem is??? ik heb vrijdag de 13e ook contact opgenomen met reggefiber en wat??? geen order door xms geplaatst voor de modem. ik ben er niet van gediend dat er gelogen word en dat er verhaaltjes opgehangen word. van de beide telefoontjes naar reggefiber heb ik een mail ontvangen met de bevestiging dat er geen order is geplaatst door xms! je gaat toch niet zo om met je klanten! ik heb het internet nodig voor medische redenen en voor het werk. word er ook nog door een medewerker gezegd “dan gaat u toch bij mc donalds zitten, die hebben gratis wifi”. ja hoor ik ga bloedprikken bij de mc donalds om het daar via wifi door te geven.

excuses voor de leugens. opzegtermijn van een maand ingaande de dag dat ik de verhuizing heb doorgegeven.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 16 juli 2012 om 14:53 geantwoord

Beste mevrouw Frijmuth,

Onze excuses voor de onduidelijke en mogelijk onjuiste informatie. Wij zullen uw abonnement per 7 augustus laten stoppen. Een maand na de datum van de verhuizing.
Het spijt ons zeer dat het zo is gelopen. Wij hopen u mogelijk in de toekomst alsnog als klant te mogen ontvangen.

Sophie
XMS Webcare

Reactie van de melder van de klacht merika

5 jaren geleden - ik had 10 juni 2012 de verhuizing doorgegeven. als ik had geweten dat er zo omgegaan word met klanten en dat er zo traag word gedaan met een modem plaatsen dan had ik 10 juni 2012 een opzegging gedaan. ik moet nu tot 7 augustus betalen terwijl ik niet eens gebruik kan maken van de diensten. toch wel heel krom. ik weiger te zeggen dat deze kwestie is opgelost, dat is het dus niet. mijn opzegging had in moeten gaan per 10 juni dus tot 10 juli. ik kan nu geen gebruik maken van het bellen, internet of televisie, en dan moet ik die maand wel ruim 70 euro betalen???? dat lijkt mij dus niet. ik betaal niet voor iets wat ik niet kan afnemen. en waarom? omdat jullie in het verzuim zijn om de order te plaatsen bij reggefiber.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van XMSNET beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door merika