Klacht: Verhoogde storting kosten

op 19 maart 2020 over ING in de categorie Banken

In februari heb ik mijn factuur voor het maand januari ontvangen. Ik heb gezien dat het factuur veel hoger is dan normale kosten (bijna verdubbeld) die ik in eerder heb ontvangen. Na bellen en vragen waarom het hoger is, hebben ze uitgelegd dat kosten per januari verhoogd zijn. En dat ze ons per brief via mijn ing heb gestuurd.
Maar ik heb geen brief ontvangen. Ik heb hier over een klacht in gedient bij ing zelf. Gisteren op 18 maar 2020 heeft een medewerker vam ing gebeld. Ze hebben de klacht behandeld en hebben besluiten een vergoeding van 25 euro te betalen.
Ik vind het een belachelijke vergoeding. Ik betaalde elke maand ongeveer 300 euro kosten. Sinds kort had ik extra pin automaat om koste te verlagen. Maar door verhoging heb ik in januari ong. 600 euro moeten betalen.
Ik ben niet blij met verhoging. Ik heb recht op dat ik het op tijd moeten weten voor zo een verhoging.
Graag wil ik hier over uw hulp om m 8ijn probleem op te lossen.

Ik zal blij zijn als ik voor maand januari en februari oude tarieven. En dat ik dan een sealbag contract tekent met ing.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 20 maart 2020 om 09:33 geantwoord

Beste S. Kibar,

Vervelend om te horen dat de communicatie omtrent onze nieuwe voorwaarden jou niet bereikt heeft. Ik kan me voorstellen dat je hier graag vooraf, goed van op de hoogte was geweest.

Ik begrijp dat je hierover al contact hebt gehad met onze collega's bij de Zakelijke Afdeling. Zij hebben jouw klacht behandeld en besloten een bedrag te vergoeden. Wij hebben hier verder helaas geen invloed op.

Ik ga je feedback registreren en verwijs je naar de collega's door om een Sealbag contract af te sluiten.
Daarnaast wijs ik je graag op het feit, dat vanaf 1 april onze voorwaarden weer bijgewerkt worden. Hier lees je er meer over: https:www.ing.nlzakelijknieuws-en-kennisactiesnieuwe_voorwaarden_en_overige_regelingen_zakelijkindex.html

De collega's bij Zakelijk zijn dagelijks, op ma-vr van 8.00 tot en met 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur bereikbaar via 020 22 888 22. Je kunt natuurlijk via Mijn ING ook een chat starten om met hen in contact te komen.

Groet,
Lysanne
ING Webcare

Heeft op 20 maart 2020 om 10:47 geantwoord

Dit is geen oplossing. Ik heb een klacht ingediend. Ze zien het als een feedback. Dit is geen verantwoordelijkheid.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Kibar