Klacht: Verhoogde stoeprand !!!!

op 13 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bij deze stuur ik uw een mail om een klacht door gegeven,
De verhoogde stoepranden zijn gemaakt om makkelijker in en uit te stappen !!!!
Mijn moeder(80 jaar) heeft al meerdere keren bij t in en uitstappen haar rolatter op moeten tillen, om uit de bus te kunnen stappen.
De buschauffeur was nogal chagrijnig als mijn moeder er iets van zei.Dit is toch niet de bedoeling van verhoogde stoepranden. De bus stond stond zeker een halve meter van de stoeprand. Ik hoop dat dit in t vervolg niet meer voor hoeft te komen. Mvg P Bachman

Gaarne antwoord

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Posthoorn9, Wat jammer om te lezen dat je moeder dit is overkomen. Met een rollator kan het dan lastig zijn om uit te stappen. Kun je aangeven bij welke halte je moeder is ingestapt en uitgestapt en met welke lijn dit is geweest? Met vriendelijke groeten, ^JP Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Posthoorn9

1 maand geleden - Goedemiddag Mijn moeder is opgestapt op de dr.struijkenstraat en uitgestapt in de nieuwe heilaarstraat met lijn 4. Hopen dat uw hier iets mee kunt. Mvg P.Bachman

Arriva

Heeft op 18 augustus 2017 om 16:36 geantwoord

Beste Posthoorn9,

Bedankt voor je reactie.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio. Ik geef je tevens het advies om dit ook kenbaar te maken bij de gemeente. De bushaltes vallen namelijk onder beheer van de gemeente en worden aangelegd door de gemeente.

Excuses voor het ongemak die je moeder ervaart door de stoepranden.
Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam