Klacht: Verhoging van 25 euro zonder schade!!

op 22 december 2017 over AON in de categorie Verzekering

Aon besloot mijn premie (autoverzekering) met 25 euro te verhogen. Ondanks het feit dat ik jarenlang klant van Aon ben en nooit schade heb gemeld, zie ik tot mijn grote verbazing in mijn afschriften dat de premie met 25 euro verhoogd is. Uiteraard heb ik hierover gebeld en de medewerkers geven aan dat ik hierover in mijnaon.nl over geïnformeerd ben. Nou excuses Aon dat ik niet elke dag op jullie website zit om de berichten te lezen die van jullie binnen komen op mijn profiel op jullie website.
Ik.kom per mail mijn premie opzeggen, maar het bedrag was al afgeschreven en het verhoogde bedrag krijg ik niet terug.
Prima, ik heb meteen elders een auto verzekering afgesloten, overigens goedkoper dan ik eerder betaalde bij aon voor de verhoging.

Vervolgens zie ik tot mijn verbazing dat er een bedrag van 11,07 euro afgeschreven is van mijn rekening. Bij het bellen en navragen hiervan hield men mij voor dat dit het bedrag is van het opzeggen van de verzekering. Nou dan schiet ik uit mijn slof. Men besluit op eigen houtje een verhoging van 25 euro, en bij het opzeggen (waar ik alle recht op heb en met een uitstekende reden) wordt er nog extra geïncasseerd.

Wanneer ik mijn geld terug krijg. De verhoging en het bedrag van ds zogenaamde opzegging.
Ik ben niet op de juiste manier hierover ingelicht. En bovendien vind ik dat het bedrijf dit eerder had moeten aangeven, zodat ik dan had kunnen besluiten om akkoord te gaan met de verhoging of direct over te stappen. En niet pas na de incassering.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AON

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AON nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zineb1