Klacht: Verhoging premie

op 16 mei 2016 over Onna Onna in de categorie Verzekering

Geachte heer/ mevrouw,

Ik ben nu al ongeveer drie jaar klant bij onna onna. Ik was altijd heel tevreden. Ik betaalde voor all risk altijd rond 43 euro. Nou heb ik vorig jaar per ongeluk een aanrijding gehad met mijn auto gehad tegen een stilstaande auto op de parkeerplaats. Ik ben toen terug gegaan naar -1 schadevrij jaren terwijl ik nog nooit verder schade heb geleden. Mijn premie werd toen 69 euro. Daar heb ik opzich ook geen problemen mee maar ik kreeg nu een mail dat de premie weer 20 euro omhoog zou gaan. Omdat ze de lage premie niet meer zouden kunnen bekostigen. Dan zou ik nu dus 89 euro moeten betalen aan premie en dit vind ik echt te ver gaan. Als de premie met een paar euro wordt verhoogd begrijp ik maar niet op een paar maanden tijd met 20 euro! Ik betaal nu bijna 2,5 keer zoveel als het jaar ervoor.

Ik ben tevreden als de premie Max 10 euro omhoog zou gaan anders stap ik over naar een andere verzekering.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onna Onna over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onna Onna in behandeling genomen

Bericht van Onna Onna

10 maanden geleden - Telefonisch contact met klant gehad en een en ander besproken.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onna Onna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onna Onna

Heeft op 27 juli 2016 om 13:51 geantwoord