Klacht: Verhelpen storing

op 27 mei 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 3 uur wachten en chatten is een storing die wij hadden in de verbinding met tv en radio nog niet verholpen!
De storing moet volgens de klantenservice door een monteur verholpen worden!
Wij moeten daar echter een week op wachten!
Het is toch een schande dat wij in deze vervelende tijd de belangrijke berichtgeving die wij via tv en radio moeten krijgen niet kunnen ontvangen!
Dit is echt niet normaal!

Gewenste Oplossing:

Als er een snellere oplossing gevonden wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 28 mei 2020 om 16:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hoorman,

Excuses voor het ongemak. De storing die u bij ons heeft gemeld is inmiddels als centraal opgenomen en er zijn monteurs heen gestuurd. Wij verwachten het probleem vandaag, uiterlijk morgen, opgelost te hebben. Ik heb u direct gekoppeld aan de storing, zodat u een mail ontvangt zodra de storing is afgemeld door de netwerkbeheerder.

Met vriendelijke groet,
Denis
Caiway Webcare Team

Heeft op 29 mei 2020 om 15:39 geantwoord

De storing is niet verholpen

Alle klachten die gemeld zijn door Hoorman