Klacht: vergoeding van mijn kwijt spoelen

op 13 januari 2014 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

ik heb 17 dec 2013 geriezd met royal maroc van amstrerdam cazablanka naar rabat, maar mijn bagage woordt kwijt en naar 10 dagen mijn bagage terug gekrijged maar maar mijn bagage was niet compliet , ik heb deklaratie in Rabat aan gemeld over mijn kwijt spoelen (apple laptop met 4 Cd s ik ben artest en mijn eigen Cd die was droom van mijn leiven ook was kwijt , ik heb veel dingen gekocht omdat mijn bagade was kwijt en veel spoelen van niew gekocht .
ik wil uw adviece over vergoeding (mijn laptop met 4 cd+ nieuw kleiding met schonen en parfum en schieren en sport kleiding ook elke dagen betaald voor Taxi naar Rabat
vlugthaven ,,ik vraag vergoeding and ik heb 2 declaeatie : wat kan ik doen now ?
Aso, Anwar
19-07-1961
adress : penning burg 42
3437 sg Nieuwegein
ticket number :

vergoeding en prijs terug van mijn Apple laptop + 4 cd prijs en een van die cd s is mijn eigen recorded cd omdat ik ben artist en die cd was droom van mijn leiven en ook geld terug van taxi en spelen waar ik heb gekocht te gebruiken voor dat ik mijn bagage terug .

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aso